8 aylık kızım var 2 ay oldu dişlerimiz çıkalı ilk çıktığında emerken ısırıyordu canımın acısona bir kaç defa tepki verdiö bebeğime değil o süreçte emmeyi bıraktı tekrar başladık bir kaç gündür ısırmalar yine başladı ama busefer bırakmıyor okadar canım acıyorki napıcamı bilemiyorum