67esra96 çok geçmiş olsun canım Allah sana ve ailene şifa versin inşallah kısa zamanda… Bu durumu ben oğlum 3 aylıkken yaşadım ne yiyor ne içiyordu sadece ağlama ve huzursuzluk vardı ben az da olsa karnını doyurduktan sonra ağrı kesici içirdim bebekler için olanından Dr önerisiyle.. Çok zor bi durum emiyorsa sürekli ver, emmiyorsada mama verdikten sonra ağrı kesici ver tabi Dr sor muhakkak