Mervecevit aptamil proseneo kullanmiştik 19 ay önce 350gr mi 350 335 falan TL idi şimdi bilmiyorum gaz falan çok az yapardi ve çok memnundum 4 aya kadar onu kullandik doktorumuz onu önerdi sonra çok fazla içmeye başladiklari için 1 numara aptamile geçtik