Merhaba kızlar doğum yapalı neredeyse iki ay olacak ama bebeğim çok gazlı aşırı dikkat ediyorum neredeyse yendiğim heceleye önceden araştırıp öyle yiyorum gaz yapmasın diye
gaz damlası olarak da
sab simplex, nurse harveys, metsil, bio gaia kullandım ama değişmedi hiç birsey
kimyon bile içiyorum
kolik değil bebeğim ama ıkınmaktan göbek deliği şişiyor artık