1 yaşında bebeğim var sadece anne sütü ile besleniyor sabah kahvaltı istemiyor öğlen saatlerinde az çorba yerse zorla yiyor akşam hiç yok meyve falan da yiyor daha çok Tatlı şeyleri seviyor tuzlu katı şey yemiyor nasıl yemeğe düşürebilirim kızımı kilo falan da iyi çıktı ama böyle devam etsin istemiyorum emzirmek keyifli ama ona güvenip yemiyor çözüm önerilmisiniz