Merhaba hanımlar bebeğim 4.5 aylık Aptamil kullanıyordum çok kaka yapıyodu günde 5-6 kere.değiştirdim sma optipro aldım 3 haftadır kullanıyoruz 1-2 defa yapiyo kaka düzene girdi ama bu seferde koyu yeşil ve kötü kokulu oldu kakası mamadan mıdır sizce? Başına gelen varmı
Bide mama içerken kıvranıyor Aptamilde de öyleydi bu mamada da öyle neden sizce zorla iciriyorm.