Demet123- Merhabalar kızım kro 95 düz 58 günlük prematüre bir bebek iki aydır bebeğe zorla süt içiriyorum biberonla vermesem istemiyor Bile artık ona süt içirmeye çalışmak eziyet olmaya başladı psikolojim bozuldu nedenini bulamıyorum var mı benim gibi olanlar
Elifff88 Demet123- canım benim benim bebeğim 42nci haftada doğdu bir hafta sonra 4 aylık olacağız. Şimdiye kadar milyon kere meme reddi yaşadık hala yaşıyorum.mama veriyorum içmiyor.biberonu ağzında gezdiriyor bir saat ağzında tutuyorum 5 ml tek içmiş 😑🤦benimde kızımın iştahı sıfır . Kaç tane mama değiştirdim sütümü sagip verdim yok içmiyor.
Elifff88 Demet123- hep diyorum Allah tarafından doymuş benim bebeğim. Bende ne yapacağımı bilmiyorum. Böyle keşke istahlarini açacak bişey olsa da yapsak
Demet123- Elifff88 aynı benim kızda biberonu öyle bekletiyo içmiyor içse de kusuyor kafayı yemek üzereyim
Demet123- Daha çok küçük ama bu Yaşta nasıl böyle olabilir aklım almıyor nasıl büyür üstelik prematüre