Kuzeyinko Molfix hiç denemedim bilgim yok bebeğim 2 aylık doğduğundan beri sleppy kullanıyorum memnunum kilosuna göre aldım hep bezlerini şuan 3 numara kullanıyorum 😌 bezide poposunda en fazla 4-5 saat bekletiyorum gece uykusu bölünmemesi için kısacası çok memnunum hem molfixe göre fiyatıda uygun 🙂