Bebeğim yaklaşık 1 haftadır cookkk huysuz atak dönemi olarak gösteriyor bizde ona yorumladık uykular haram oldu zaten asla uyumuyoruz dibine kadar direnip sonrasında tekrar uyanıyoruz falan onun üstüne hasta oldu öksürük falan derken iyice keyifsizlesti bugün de anlamsız bir şekilde ağlama krzine girdi yaklaşık 3 saattir uyutmaya çalıştım emmedi , oyun vs birşey de yapmadı herşeyi denedim diyebilirim en son mama yaptım aldım ayağıma uyuya kaldı mamayı da bitirmedi şimdide ben oturdum ağladım belli bı derdi bı sıkıntısı var ama neden anlamıyorum diye acaba dış mi cikarcak diyorum ama bakınca da göz ile görülür kendim pek birşey anlamadım 🤷🤷🤷😭😭