demomomy Annelerrrr nasıl doğum yaptınız normal mi sezaryen mi ve ne kadar kilo verdiniz? Takildiginiz bir kilo oldu mu ? Ben normal doğum yaptım. 20 kilo almıştım 17 kilo verdim 3 kiloda takıldım kaldım.. takildiginiz kiloyu verebilmek için denediginiz birşeyler var mı 👍🏻😇😇 ❤️ Anneler Her Haliyle Guzeldir ❤️
shawty demomomy İlk gebeliğimdi isteğe bağlı sezeryan oldum 5 kilo aldım 65 kilo ile doğuma girdim doğumdan çıktıktan 1 hafta sonra 55 kiloydum bebeğim 2 aylık oldu hala 55 kiloyum 😌🙂🌼
Balkizlarim demomomy 50 kilo idim hamileligimde 70 oldum 🤗 simdi yine 56 kiloyum Spor yapıyorum diyet miyet yapmıyorum herşeyden azar azar yiyorum 🙈😘
Tugba06 demomomy hamilelikte 7 kg aldım. Sezeryan dogum yaptım 4 gun sonra 7 kg da gitmişti su an üstüne bir 4 kg daha vermişim 😇
MeliksahTunc shawty ilk gebelik genelde öyle oluyor 65 ile girdim bebeğim 2 aylıkken. 47 e düşmüştüm boyum 176 hortlak gibi olmuştum 😁
[silindi] hamileyken 10 kg aldım. doğumdan çıktığımda 3 kg vermiştim. hala aynıyım,, hatta bi ara aldım, zar zor aldığımı geri verdim.. vermek için çabam yok ama versem çok güzel olacak.. Ay ne bilim öyle işte..
Elizaninannesii Hamile olmadan once 50 kiloydum aonra 65 oldum şimdi 60 kiloyum hicbiryerimde aıkıntı yok ama eski kiloma dusmek istiyorum giydiklerimi yakıstiramiyorum hic kendime diyet yaparsam sutum kesilir diye duydum korkuyorum siz nasil veriyorsunuz taktik verseniz azicikkk 😉
Sel-kcr11 Elizaninannesii diyetisyenler buna göre menü veriyormuş. Daha çok sütün kalitesi artıyormuş. Bende yarın gideceğim inşallah Diyetisyene
Enesra Elizaninannesii ayy aynı korku bende de var diyetle sütüm kesilirse diye nasıl olacak bu kilolar
demomomy Kuzeyinko benim de karnında kaslarım vardı , sporcuyum aslında , ama malesef karnımdaki deri sarkmasını toparlayamiyorum bir turlu
Yelda35 demomomy 18 kilo aldım 2 ayda geri verdim canım hatta hasta oldum sandılar baya zayıfladım hahah ama hala balık etliyim
a_burcu_bur Yelda35 Yaa nası verdiniz 🧿 ben 17 kilo aldım, 10 kilosu gitti. 4 ay oldu kaldı 7. Gitmiyo da gitmiyo 🤦🏻♀️
Kuzeyinko shawty dikişlerim falan çok fazlaydı oturamıyordum bıde korseyle ugrasmıyım dedım takmadım şimdi taksam geç mi olur artık
Hsrtgndz demomomy 106 kg la doğuma gittim . Doğumdan çıkınca tartilmadim ama 8 ay sonra.diyete başlamak için tartıldım 92kg dim. Sağlıklı beslenme şeklinde yaptım 80 kg a düştüm bıraktım tekrra başladım dünden beri de
Aslihannn48 İlk doğumumdu 41+0 da mecburen sezeryan oldum ve kilo verememekten göbeğimin kalmasından çok korkmuştum çünkü sezeryan hakkında herkes öyle söylüyordu 55 ile hamile kaldım ameliyata gireceğim gün 65ti doğumdan sonra 8. Günümde hepsini vermiştim yalnız sezeryanda doktor çok önemli göbek kalıp kalmamasında ve ameliyat çizgisinde benim doktorum süperdi şuan karnım dümdüz doğum yapıp yapmadığımı kimse anlamaz bile
Saudade demomomy sezaryen ile doğum yaptım, hamile kaldığımda 45 kilo idim. İlk 6 ay çokk hızlı kilo almıştım, 55 oldum sonra doğuma kadar 3 kg daha aldım ve 58 ile doğum yapmıştım. Şimdi 16 günlüğüz 16 günde 8 kg vermişim 50 kgyum😇🙈
birmelekannesi2 demomomy kızımda 60 ıle hamıle kalmıstım 70 ıle doguma gırdım sezeryan yapmıstım ikinciye 9 ay sonra hamıle kalmıstım 57 ile kaldım doguma 66 ıle gırdım suan oglum 3 bucuk aylık 55 kiloyum 😊
buselidunya demomomy Normal doğum yaptım, 43 ile hamile kaldım, 20 kilo almıştım bende. Ama şu an eser yok 47’de kaldım😬
mrv5556 demomomy 55 ile hamile kaldım 66 ile doğuma gittim. Doğumdan 15 gün sonra 57 idim . 19 ay oldu hala 57 🤦♀️gitmiyor yapıştı üstüme. 52 kilo ile evlendim bide. O kadar dikkat ediyorum gitmiyor. 55 insem yeter demiştim ama yetmez hiç bi kıyafetim olmuyor 52 ye inmem lazım 🙄
Marin1402 PoyrazinAnnesi26 aynı ben😀ben de 52yle hamıle kaldm 72 ıle doguna gttm suan 57yşm takıldm kaldm napacm blmyrm.Gobek kaldı sadece normal dogum yapmama ragmn.Çok sinir bozucu göbek kızım 1 yasına gıreck 20 gun sonra
BalkizimBaloglum2 Hamileyken 5 kilo aldim doğum yaptim hemen gitmişti emzirme döneminde 10 kg aldim bu işte bi terslik var🤔😬😆
lilyam25 48 kilo ile hamile kaldım doğuma kadar 61 kilo oldum normal doğum yaptım doğumdan sonra da eski kiloma hemen döndüm şuan 49 kiloyum bizde anneden genetik zayıfız 50 nin üstünü görmedim
Acelyam04 demomomy 75 ile hamile kalip 105 ile dogurup 4 ay oldu normal dogum 102 kiloda olamakmi benim.
EllaNaz_2021 Acelyam04 Aynı ben 🙈83 hamıle kaldım 103 doguma gırdım ve halen aynı kılodayım kızım 6aylık olacak emzırıyorumda gıtmıyor bu kılolar 🤷♀️ En son dıyetısyen basvurdum 😃