Keremgs şöyle ki ben 37. Gününde zorla da olsa uyutmaya gayret ettim. Yarım saat uyanık 2 saat uyku, sonra bir saat uyanık 1 saat uyku şeklinde hep zorla da olsa yatırdım. Hep uyandığında emzirip sonra altını değiştirip uyuttum hep aynı sıralamada. Bir zaman sonra o düzene alıştı. Ayına göre ayakta durma aralıklarında ayakta durup saati gelince uykusunun geldiğini belli ediyordu. Maşallah diyim buraya ne zaman yazsam birilerinin gözü değiyor ne olur maşallah deyin okuyanlar 😂🧿🧿🧿