Ozgegokhan Bugün eczaneye gittim rota aşısıni almak için iki farklı isim ile iki farklı fiyat söyledi. Kafam çok karıştı siz hangisinden yaptırdınız.
Berfu Ozgegokhan rotarix 2 doz bizde ondan yaptırdık rotatek 3 doz oluyo bildiğim kadarı ile doktorunuz neyi önerdi ise onu yaptırmanızı tavsiye ederim🙏
Ozgegokhan Berfu ebemiz eczaneden al gel yapalım dedi doktorum la konusmadim eczanede kafam karıştı almadan çıktım yarın doktoruma sorucam
GzdeBade Ozgegokhan rotateq 2-4-6. Aylarda yapılıyor canım. Ama çoğunlukla etrafimda rotarix yaptıran var
Ozgegokhan Ela11 evet yaptırılması zorunlu değil ama rota diye bir virüs var yaygın olarak ishal kusma yüksek ateş gibi hastanenin yoğun bakimlari bu virüsten yatan cocuklarla dolu. O yuzden yaptırma taraftariyim bı çocuk icin çok yorucu bir sürec çünkü
Sevdiye Ozgegokhan Genelde rotorix tavsiye ediliyor fiyat olarak çokta bişey değişmiyor diğeri bi tık ucuz 3 doz bunun 2 dozuyla aynı fiyata denk geliyor bize çocuk doktorumuz rotorix önerdi 2 dozunu da yaptırdık
TospikDefneninAnnesi Ozgegokhan rotarix yaptırdık canım. 2. Ve 4. Aylarda. 3 ve 5te aşı yoktu. Doktorumuz aşı iyi tutsun diye hepsiyle birlikte yapılmasını önermişti.
TospikDefneninAnnesi Sakura-chan hayır canım 2. Ve 4. Ay aşıları varya. Onlarla birlikte rota yapıldı. 3. Ve 5. Aylarda aşı yok ya hani