Dilek_5 Hanımlar bebeğim emzik almıyor yakında işe başlayacağım emziğe alıştır aya çalışıyorum ama istemiyor geri çıkarıyor biberon alıyor ama emzik almıyor 2 aylık. Siz nasıl alıştınız sonrada alıştıran varsa nasıl yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var 🙏
Bebegimmete Dilek_5 hastanede bibs verdim direk verdim bdiahada hiç bırakmadı çeşit çeşit değişik emzikler denemekte alışmasını zorlaştırır ☺️
1Dost Dilek_5 kızım 3 aylıkken alıştı avent tutmuştu oğlum doğduğun da basladı aventle devam ediyoruz bibs verdim öğürdü
Dilek_5 Arasasyaarya yok denemedim we baby ve Philips awent denedim İnternetteki Yorumlarda bebeklerin genel olarak tuttuğu tek enzim Philips Avent olduğu yazdığı için direk bunu almıştım ilk doğduğu günlerde 10 gün kadar verdim alıyordu sonra bebek büyütme hengamesine daldım vermeyi unuttum bi süre sonra versemde almadı 😞
Tweetyy Dilek_5 20 gunluk falandi. Vermeyi düşünmüyordum ama gazli bebek olunca anca emzik rahatlattı
Bebegimmete Dilek_5 doğduğu gün verdim hiç zorlanmadım ama arkadaşım 20 günlükken verdi direkt tutmuştu bebeği ☺️