Baran24 yavrum dediğim gibi bak bnm oğlmda aşırı aşırı hareketli şuan 3 yaşında gala koltuk tepelerinden inmez odalardan odalara koşar ama 1 yaşındayken baya derdini anlatıp abuk subuk kelimeleriyle anlıyodum yani seni üzmek için yazmıyorum yanlış anlama ayakları yamuk olabilir bnm oğlumda içe basıyor beni tek düşündğren bilinçli işareti olmaması ama ben şimdi bebişinin genel halini bilmediğim için biley diyemiyorum çevrende tepkiler nasıl mesela bilirsin insanlar biley olmasada laf söylemeyi çok sever öutlaka birilerinin dikkatini çekerdi diye düşünüyorum devletten randevu alıp bi çocuk doktoruna danışabilirsin faturalar hepimizi yamulttu vallahi