Şöyleki daha önce çoğu posta cevap verdim Burdada yazmıştım hatırlarsınız belki bebeğim 14 aylık hala sürekli ağlıyor diye şöyle benim gibi 14. Ayinda olupta bebeğim (10 buçuk aylıkken yürümeye başladı) bu bilgiyi soyliyim asla yürümüyor dışarı çıkamıyorum bebek arabası resmen tozlandi asla oturmuyor asla hamileyim birde 8 haftalık kucağımda da tasiyamiyorum ağır çok üzülüyorum asla yürümek istemiyor yırtıyor kendini kucağıma alicam yurutmicem bebek arabası deseniz eyvahlar olsun çığlık çığlığa oturtamam eline ne verirsem vereyim neyle oyalarsam oyaliyim kucak diceksiniz ki çıkma evden gitme bir yere işlerim oluyor cikmak zorunda kalıyorum birde bebeğim sosyallessun istiyorum gülsün etsin temiz hava alsın vallahi çok ilginç o kdar yoruldum ki asla mutlu değil asla