Uuy ay sinir oldum yorumlara resmen
Ben de 4 haftalikken ogrendim ve öğrenmeden 3 4 gün onceden bulanti hassasiyet vs baslamisti aonra siddetlendi derken 6. Haftaya kadar nasil sanci agri sizi cekiyorum dedim gercekten benim aci esigimmi düşük nedir bu yani
Belki 12. Haftada gecer dedim ama nafile 9 ay dolu dolu doguma son 3 dakika kalasiya dek kusma bulanti agri sizi yasadim. 9 ay tabiri caizse hastanede yattim
Surekli kramplar agrilar erken dogum riski dusuk riski kan sulandirici meseleleri kusma cabasi derken. Millet ne bos bos konusuyor yok nazlisin bilmem ne
Tabi 9 ay bende gobegimi gere gere yedigim onumde yemedigim arkamda olsam boyle sacma sapan sekilde konusabilirdim. Hic bakma kimseye valla naz niyaz degil. Kanaman olmamasina dikkat et. Aniden ayaga kalkma cok tetikliyor. Bulantilarin siddetlenirse muhakkak bi bulanti hapi kullan dr tavsiyesi ile yoksa hayat zulum.oluyor. insallah kolay bi gebelik geciririsin.