Itsybitsyspider ah canım benim insanların ‘karnı toksa, altı temizse, gazı yoksa bebek uyur’ lafını öyle bir dayatmışlar ki bize aslında normali bu. Uyumayan bebek karşısında kendimizi hırpalıyoruz sürekli neden arayıp anı yaşayamıyoruz kabullenip akışına bırakınca kuş gibi hafifliyor insan😌 bol sabır güç kuvvet dilerim ❤️