defmommy Kızlar ben 8 plus kullanıyordum ön kamerası çok netti 11 aldık yeni ama sevemedim telefonu ön kamera sanki filtreli gibi diğeri gibi çekmiyor gibi geldi bana sizlere sormak istedim benim telefonda mı sıkınrı var yoksa normali mi o şekilde
Prensesannesi38 defmommy normaldir biraz siz eski telefonunuza alıştığınız için farklı geliyor olabilir
Cansinsen defmommy cnm bende 7kullanıyordum bi kaç gün oldu eşim 13almış haklısın bu daha net ve naturel çekiyo bende alışamadım kamerasına ama eşim diyo alışırsın filtreleri falan var ayarlayabiliyorsun yine
aytendo_ @defmommy kızkardeşimde 11 var onunkide öyle ben 8 plus kullanıyorum daha net çektiği için öyle bence
Mom54554 defmommy portre çekimi çok güzel çekiyor , ama normal kamerası net göstermiyor canım nedense 🤷🏻♀️
defmommy Mom54554 bende anlamadım zaten sevemedim bi telefonu sırf kamerası iyidir diye tercih etmistim
Cansinsen defmommy yok kız açıyı falan iyi yakala bide ayarlamasıda var bende youtubdan video izlicem bununla ilgili çok paylaşım var daha fırsat bulamadım bak istersen
Leman01 defmommy bende 8 plus var kuzenimde 11 var. Geçenlerde oğlumun doğum günü vardı.Aynı yerden iki telefonla çekim yaptılar benim telefonumdan çekilen fotolarda biz simsiyah çıkmışız kuzenimin telefonundan çekilen fotolara çok canlı güzel çıkmış.