Ayks96 Kızlar bebegimin ağzında poposunda pamukcuk oluştu sonra bugünde benim göğüs ucumda başladı hem bebegim emmekte zorluk çekiyor hem benim canim cok acıyor.. yarın doktor randevumuz var ama bugün acımızı hafifletecek bi öneriniz var mı lütfen yardım
bebegiminkokusu Ayks96 canım eğer bebeğin 4 aylıksa ağzına tetagil kullan çok iyi geldi bize. Tetagil diş ve ağız hijyeni için bilirsin
tinyfish Ayks96 acisini dindirme durumunu bilemem de gogusunu oyuncaklarini ve bebegin agiz kismini kaynatilmis suyun icerisine karbonat koyup sur.
Alka Ayks96 Benimikininde ağzında var . Gazlı bezle sil dedi doktor . 1 çay bardağı kaynamış ilimis suya 1 çay kaşığı karbonat . Bezi batır parmağınla sil.
Aloneeee Ayks96 aman diyim göğsünü karbonatlı su ile silme. Bende yaptım sonra egzamaya dönüştü çünkü karbonatlı su mantarı kurutup egzama yapmış. Aylardır göğsümden de çekiyorum geçmiyor çünkü bebeğimin ağzını geçiremedim sürekli göğsümde tekrarlıyor 😢
Alka Daha sağlıklı olur canım. Pamuk kalır ağzında ve steril değil . Paketli gazlı bezler var eczanede .ondan al .bide biraz sert silecekmisiz malesef çıkması için .bende bugün gittim doktor a henüz silmedim .
MRKbra Alka sert silmeyin bebeğin dilini kanatabilir hangi doktor söyledi bunu tam tersi cok nazikçe silinmeli
Ayks96 Aloneeee benim göğsümde bi garip acaba egzamaya mı döndü benimde 🙄 sildim malesef hem bebeğimin ağzı streil olsun hem göğsüm diyerekten 🙄