Merhaba sevgili anneler bir konu canımı sıkıyor sizlere danışmak istiyorum. Biz şark görevindeyiz ailelerden oldukça uzaktayız doğumu burada yaptım bebeğim 7 buçuk aylık oldu bi kaç arkadaşımız dışında kimseyle görüşme şansımız yok malm hava şartları çok ağır dışarda 1 metre kar var. Bebeğim pek insan görmüyor. Kayınvalidemler geldi bugün 4.günümüz bebeğim hala alışamıyor sürekli ağlamaklı fazlasıyla çekingen ürkek bunun için ne yapabilirim çok üzülüyorum böyle olmasına ..