Alka Gizemnaz_ 3 4 içiyorum herhalde. O kadar çok içiyorum ki .her emzirmede dikliyorum şişeyi .😂 Bende mi sadece bilmiyorum ama çok susuyorum emzirdikce .
Tweetyy Gizemnaz_ rahat 3 4 lt iciyorumdur. Gece 2.5 lt kesin var emzirmeye kalktikca surahi bitiriyorum şişeye doldurup. Yazarken fark ettim ben 5 lt iciyorum sanirim hahasha😄
serebro Gizemnaz_ ilk zamanlar şişeyle geziyordum ve evet emzirirken su çok önemli hem senin en bebek için.
mrv5556 Gizemnaz_ 3 litre kesin içerim bilmem fazlasını.. süte etkisi var evet. Zayıflamaya da etki etse keşke 😅
ceyhunun_annesi Gizemnaz_ canım evet su çok önemli süte katkısı ben cok içemiyorum 1.5 litre falan anca
mrv5556 Gizemnaz_ bende veremedim bi kac kilo fazlam var. O kadar da dikkat ediyorum şu içiyorum bu ara yürüyüş yapıyorum bide yok gitmiyor deli olcam. Sabah dolaptaki kiyafetlerime baktım çoğu olmuyor çok moralim bozuldu.
Balkizlarim Gizemnaz_ Hep gözünüzün önünde dursun alarm vs kurun böylelikle alışkanlık haline getirmiş olursunuz ✨
ceyhunun_annesi Gizemnaz_ o bile yoktur canım bazen 1.5 oluyo sadece caykolik olduğum için su çok aramiyorum
Bugsbunny1 Gizemnaz_ süte faydalı diyolar ben pek anlamadım ama ilk bı kaç ay,3 4 lt içiyordum şuan da pek canım istemiyor nedense 1,5 litrelik şişeyi zor bitiriyorum keşke yine içsem öyle ya
Bugsbunny1 Gizemnaz_ kız tatlı meselesine girme bı canım isterse hergun istiyor , malum ortalık pahalandi 😁😁