Kizler 2.5ekek annesiyim bebegimi karin ustu yatirdigimda daha basini pek kaldiramiyor kucagima aldigimdada fazla dik tutamiyo sizde surumlar nasil adeba daha erken mi yada benim bebegimmi tutamiyo ...
Fikirlerinize ihtiyacim var saolun iyi gunler...
Ahh bu annelllik ahh