Busra2326 Arkadaşlar hep kucağımda durmak istiyor koyunca ağlıyor gündüzleri bile hiç iş yapamıyorum koltuğa yapıştım kaldım resmen. Çıngıraklardan da anlamıyorki oyalansın.. bu hep böyle mi olcak ya 😔
Rabia4646 Busra2326 bizde aynıyız kucağımda uyuyor sadcee . Ayağımda sallıyorum ağlıyor. Agirladtikcs kucakta uyutmak sıkıntı olacak . Ne yapacağız bilmiyorum
Ylz0044 Busra2326 2 ayıkken oğlum da öyleydi şimdi 3 aylığız etrafı keşfetmeye başladı şimdi braz daha rahatım
asude456 Busra2326 bendede aynı durum var kucağımda uyuyor yatağa koydugum gibi uyanıp ağlıyor gece nasıl peki
Tweetyy Busra2326 canim 8. Hafta atagi 🥲 atak hesaplayiciya bi bak googledan. Bizde su an ataktayiz 7 gun kalmış. Asla indiremiyorum kucagimdan yapıştik resmen. Tuvalete gidemiyorum yemek yiyemiyorum
Omayy Bizde de aynı durum var maalesef , 5 gün sonra 2 ay olucaz , sürekli kucagımda durmak istiyor kucagımda uyuyor beşiğine koyunca direk aglıyor , yeri geliyor wc ye bile gidemıyorum maalesef
Busra2326 Rabia4646 bende öyleyim sallamayın dediler bu sefer kucağa alıştı ortası yok .. kimsemde yok ki vereyim az bişey tutsun dinleneyim😟
N-B Bizde öyleydik şua 3.5 aylığız daha iyi durumda yavaş yavaş oyuncaklardan anlamaya başladı sabredin zamanla düzen oturuyor. Şuan sadece sizin kokunuza ihtiyacı var o yüzden devamlı kucak istiyorlar sizde tadını çıkarın bol bol koklayın zaman çok hızlı geçiyor
esratlas Oyun halısınız var mı? Bizimki de 2aylık oyun halısındaki sesler ve oyuncaklar çok dikkatini çektiğinden orda baya oyalanıyo. Bi de kırmızı renkli bie oyuncağı var onun da rengi çok dikkatini çekiyor Biraz da onla oyalıyorum derken kucağı unutuyor 😄
Tugba06 Busra2326 oyun halısını dene.. Ben oglumu 1 bucuk aylıkken oyun halısına koymaya basladım hala da severek oynar.. Su an 2,5 aylık..
Adasarin Busra2326 çok normal değil mi karninizdaydi bir anda dış dünyaya geldi güven bulduğu tek yer sizin kucaginiz alışması için zaman vermelisiniz biz 3 buçuk aylık olduk artık ana kucağında kendi kendine oynuyor öncesinde bizde oyleydik hiç bir işimi yapamadım yemeği bile eşim geldikten sonra yapıyordum olsun dedim işi gücü bıraktım bebegimden önemli değil yada annem k validen felan gelince onlar bakıyordu ben işimi yapıyordum yada eşim akşam gelince bakıyordu ben hemen bı süpürge açıyorum ertesi gün siliyorum parça parca ama bebeğimiz herşeyden önemli bırakın sizle kalsın zaten büyüyünce kucağınıza almicaksaniz tadını çıkarın