Mehmetmirza Kullanıp memnun kaldığınız modelleri paylaşırsanız sevinirim. Hafif ve az yer kaplamasıni istiyorum
dnzcyc Joie signature kullanıyorum. Kucağımda kızım varken diğer elimle taşıyabiliyorum. Ayrıca tek elle açıp kapamak da çok kolay. Ben çok memnunum. 😊