Oğluma malesef ki yemek yedirirken tablet açıyorum eğitici oyunlar oynuyor renklerle şekillerle ilgili , çizgi film izlemez sevmiyor bakarsa twirly woos diye bir çizgi filme bakıyor. Fakat yemek yedirmem yinede 1 saati buluyor çünkü tablete takılı kalıp çiğnemeyi unutuyor . Şimdi neden tablet veriyorsunuz diceksiniz oğlum doğduğundan beri iştahsız yemek yedirmek için her yolu deniyorum tableti hayatından çıkardım bir ara oyuncaklarla kitaplarla şarkı söyleyerek oyalayarak yedirmeye çalıştım . Yediği en fazla 2-3 kaşık . Yada hiç ağzını açmıyor. Ben böyle bir yol denedim ve başarılı oldum tv tableti hayatımızdan çıkardık diyen varmı tavsiyelerinize ihtiyacım var. Çünkü bu durumdan hiç ama hiç memnun değilim