aynurrsmsk 1 yaşında bebeğim balık yağı başlamk istiyorum. doktora danışmam lazımmı siz hangi markayı kullanıyorsunz lütfen yazabilir misinz
Sumeyraas aynurrsmsk doktora sordum 13 ayında sormuştum . 16 ay kontrole gittik tekrar sordum bu şekilde söyledi.
Sumeyraas Sinemisssss yanlış yönlendirmek istemem. Balık yemiyorsa 2 gün 1 tatlı kaşığı yeterli dedi bizim doktorumuz. Bana da yeterli gibi geldi açıkçası. Kullanan anneler yazarsa doktorlar ne önermiş öğreniriz.