Zeyk 40ımız cıktıktan sonra perma yaptırmak isiyorum ama okuduguma ve duyduguma göre saçlr dökülüyormus var mı yaptıran ya da fikir verebilecek olan?
Meteveberna Zeyk bundan yaklaşık 3 sene önce perma yaptırmıştım dökülüyor maalesef birazda ilaç çok kuvvetli olduğu için yakıyor saçı ama normalde düz saçlı birisi olarak permalı halimi çok seviyordum 🙂
Melikeyigitemre Zeyk bende yaptirtmak istiyordum ama kuaforum sacina cok zarar verir dedi o nedenle geri cekildim yinede sen bilirsin canim .☺️
Gorursensoyle Zeyk perma yaptırdım çok severim kıvırcık saçı çokta yakıştı ama bakımı zor ve cidden aşırı dökülüyor çünkü tarayamıyosun duştan duşa tarabıyor ve köpük kullanmazsan bonus kafa gibi oluyorsun
Zeyk Meteveberna bende cok istiyorum saçın dökülücek dediler birde zarar veriyormus diye duydum cok kararsızım🙈
GlayFidanDzgn @Zeyk ben perma yaptırmıştım tabi birkaç yıl oluyor ve saçlarım dökülmüştü. Bir de saçlar uzamaya başlayınca alttan gelen düz saçlar sinir bozucu oluyor. Dip boya gibi dip perma da yapılmadığı için çok uyuz olmuştum 😑🙂