Bebeğim başından beri tuvaletini gazını baya çıkarıyor. 20 günlük olduk bikaç gündür çok fazla kızarıyor memedeyken ter içinde kalıyor sürekli memeyi bırakıyor. Meme reddi sandım ama bi yandan gaz çıkarmaya çalıştığı için gaz sancısı mı diye düşünüyorum. Hem çok gaz çıkarıp hem de kızartıp sıkmaya devam ediyor. Çok yorgunum eşime gelirken damla almasını söylemek istiyorum ama doktora sormadan kullanırsan sıkıntı yaşar mıyım? Ne yapmalıyım?