Bebeğim 4,5 aylık . Bende aynı şekilde sütüm yetmediğinden günde 1 kez mama vereyim dedim. 3 cesit mama ( sma, hipp, aptamil) aldik 3 unude yedikten sonra fiskirtarak kustu. Aradan bi kac gun gecti tekrar denedim yine kustu. Bende pirinc unu vermeye basladim gunde bir kez 120-150 cc arasi. Pirinc ununu sulandirip biberonakoyup veriyorum seviyor beni de biraz olsun rahatlatti