asude456 bebeğim 2 aylık uykuya dalarken yada uykudan uyanırken gözlerini yukarı doğru kaydırıp kırpıştırıyor sanki böyle bayılır gibi normal mi bu gözünün sadece beyazı kalıyor
Annesiballisiii asude456 daha çok küçük ama başkaca bir sıkıntısı yoksa bir sorun olduğunu düşünmüyorum ben açıkçası ama bilemedim de üstte kalsın yinede postun bilen anneler cevaplar diye düşünüyorum
Deletedmom_26 asude456 Korkmayın çok küçük daha bide uyanıkken tepesinden yani tersten bakmayın çünkü sizi gormek için ister istemez yukarı bakar annem öyle derdi kendini kontrol edene kadar hiç tersten bakmamıstık.
Psikologanne00 asude456 bazen benimki de yapıyordu küçükken bende korkuyordum normal sanırım biraz büyüyünce olmadı