Bizimki yüzüstü yatırınca geri geri yada ileri kaydirabiliyo kendini tam emekleme değil ama ugrasiyo 6 aylik olucak 10 gün sonra ama desteksiz oturamiyo daha biraz durunca yana yuna devriliyo 😂 yastik varsa kafasinin altinda dönuyo daha dogrusu atiyo kendini ama duz zeminde dönemiyo tombiklikten mi kaynakli bilmiyorum bide yurutecte kendini parkede biraz attiriyo ama halida sabit kaliyo gücü yetmiyo 😃