hifam18__ Bu doktora bebeğini götüren varmı acaba nasıl bir doktor bir kaç kez duymuştum baya övülüyordu ama aranızda varsa giden sizlerden de öğrenmek isterim nasıl memnun musunuz
YavruKartal hifam18__ Ben gidiyorum 3 senedir. Memnunum. Gerektiğinde yoğunluğuna göre geç bile olsa yazdıklarıma dönüş yapıyor. Ama cıvıl cıvıl çocuklarla şen şakrak konuşan biri değil. Çocuk doktoruna göre biraz ciddi.