Merve9812 benim oğlumda öyle uzun uyurdu. Hatta ilk haftalarda yatar onu da üstüme yatırırdım ikimizde uyurduk. Dr sordum bi sakıncası olmaz. Etrafında yumuşak ağzını burnunu tıkayacak şeyler olmasın yeter dedi. Kafasını da rahat çevirdiği için hep yatırıyordum. Yaklaşık iki yaşına kadar da öyle uyurdu. Poposunu yukarı kaldırır dizlerinin üstünde uyumayı çok severdi