Zeynebsmom Calikusuu1 teşekkür ederim annemler bu yıl palace kısmına gitti odaya yerleşmek için çok bekletmişler küçük olan otel daha iyi sanırım çok teşekkürler ❣️
Tatlican Zeynebsmom yalovada terma citiy bu kış 2 kere gittik çok temiz kısmet olursa yazada gitmek istiyorz