Benim oğlum iki buçuk aylık iki aylık olana kadar gerçekten biz de hep böyleydik uyumadığı zamanlarda sadece ağlıyordu. YouTubedan fön makinesi sesi açtığımızda, kucakta yüz üstü dolaştırdığımızda, çocuk şarkıları açıp yüzüne bakıp gülümseyerek söylediğimiz de sakinleşiyor artık. Gün geçtikçe alıştı sanırım beraber bir şeyler yapmaya.