Erdempasam cok memnun kaldım kullaniyorum. solgar aldim 1 kutu simdide momstok (dilruba demirezer) kendi üretimi de var içerik ayni onu aldım fiyat olarak daha uygun geldiği için. ikisidende memnun kaldım. doktorumuz normalde çok öneri yapan biri değilim ama ikiz emziriyorsun bu takviyeyi kullanmalısın diyip tavsiye etmişti sagolsun o sekilde almaya basladim.ama ısrarla söylüyor tüm emzirme danışmanları bunu içip 4-5 saate bir emzirme yada sağım yaparsanız sutun çoğalmasını beklemeyin. 2-3 saate bir emzirmeye yada sut sagmalisiniz ki sutunuz daha da artsın sadece bunu içince sut çoğalıyor malesef.