Bebeğim çok sakin gazını ıkına ıkına kendi kendine çıkaran bi bebekti. Ama son bi haftadır aşırı gazı var ve bütün gün çok ağlıyor. Saatlerce uğraşıyorum gazı çıksın diye. Gaz problemimiz bu sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmaya başlayınca başladı. Acaba bu damla yüzünden mi yoksa Bebeğim kolik bi bebek olduğu için mi ? Şuan 24 günlük.