Asasas Kızlar hipp combiotic kullanıyoruz yaklasık 3 aydan beri ama artık maddi olarak zorluyor haftada 900 lük bitmeye basladı ama sindirimi cok kolay oldugundan bebegim cabuk acikiyodu ama memnunduk sadece maddiyattan sma yi dusunuyorum kullanici yorumlarini alabilirmiyim?
Itsybitsyspider Asasas şu an bu postu ben açsam bunları yazardım.... biz ilk 3 ay sma kullandık tek sorunumuz yeşil kakaydı....na gaz ne kabızlık oldu kilo alımıda iyidi hipp ile kakamız sarıya dönünce hipp kullanmaya başladık pahalı olması bir yana kızım 6 ay 25 günlük artık 2 saatte 1 acıkıyor ve üşütme gibi bir durum olmamasına rağmen kızım gün içinde ve gecede sürekli gaz çıkarıyor... bizde yeniden sma optiproya döneceğiz gece 2 saate bie uyanıyor mama hiç tok tutmuyor geriye kalan mamalardan da içime en çok sinen sma
Abdisumeyye Asasas canim bnd3 gold3n goat tan geçtim fiyatından dolayı sma ya geçtim hicbir sorun yasmadik s3vdi oğlum
Ahmetcinar Itsybitsyspider sma gaz yapıyor diyorlar doğru mu ? Biz de hipp ten memnun kalmadık gaz yaptı. Şuan evolvia kullanıyorum ama 2 max 3 saatte acıkıyor gündüzleri normal mi acaba
Itsybitsyspider Ahmetcinar sma Bizde hiç gaz yapmadı Üstelik de Yenidoğan döneminde Yani en gazlı oldukları dönem çok ilginç olarak hippten memnun kalmıştım ama 6 buçuk aylık kızım Dakika başı gaz çıkartıyor yani bebekten bebeğe değişiyor diyebiliriz tekrardan sma döneceğimi hiç düşünmezdim Ama Sma ile beslendiği zamanlar uykusu da düzenliydi gece uzun süreler uyuyabiliyordu hipp te açlıktan ağlayarak uyanıyor yavrum
Melikeakiner Sma fen a kabızlık yapıyor, prebiyotik lif yok içerisinde . Bebelac gold alın çok daha iyi bir mama. Gaz ve kabızlık yapmıyor, fermente bir mama.
Asasas Nurcanarya 4 saatte bi 200 iciyo 6 olcek yarim saatte bitiriyo 4 bucuk saati buluyo ama 4 saat olunca istiyo hemen artik mama su gibi gidiyo o yuzden mama degisikligine gitmek istiyoruz bakalim 😔 Aciktirmasi disinda memnunum aslinda
Asasas kiliclar Ya aslinda hippten once onu aldim arkasinda sekerler yaziyordu tekrar goturup degistirmistim O sekerler kismi kafama takildi