Rouge-1 Ben sezaryen doğum yaptım ıkınamıyodum dikişlerim acıyodu 1 paket kayısı yedim bide sigara içtim bi kaç kere çektim hemen bağırsaklarım çalıştı tuvalete çıktım biraz ishal olmuştum çok rahatlamıştım.
Bu arada emzirmiyorum sütüm kesildi bebeğim 3-4 gün yanımda yoktu küveze koydular orda biberon ile beslemişler göğüsümün ucu yok eve geldiğimizde tutamadı ememedi oğlum ememeyince sütüm kesildi. Linçlemeye hazır olanlar yapmayın😅.