Kerem_mom Merhaba bebeğim 2 ay 4 günlük. Doktorumuz sünnet ettirin bi annönce dedi. Bebeğinizi sünnet ettirip memnun kaldığınız yer doktor tavsiyelerini yazabilirsiniz . Şimdiden teşekkürler
Mommysuna Kerem_mom biz bugün olduk çok şükür ağrı eşiğimizde iyiydi ilk gün olmasına rağmen güzel geçti şuan mışıl mışıl uyuyor oğlum. Okan üni hastanesi Erdal Türk çok ilgili bir doktor prof kendisi. Araştırabilirsiniz öneririm ☺️
TlhErva65 Benimde oglum 1 aylık ti sünnet etirdik idrarını yapmıyordu İyiki de yaptık çok çabuk iyileşti ilk gün ağladı ama ikinci gün sanki hiç sünnet olmamıştı
Kerem_mom Mommysuna çok teşekkürler bakacağım inşallah birimde hafif geçer . Size de çok geçmiş olsun