Merhaba çok soru sordum ama aklıma takıldı. Doktor bebeğime 4 tane iğne verdi dün 1 tanesini yaptırdık. İğneler toz ve şırınga şeklinde. Dün acilde yapıldığında hem toz hem şırınga çekti yapan kişi. İyi hatırlıyorum çünkü süt gibiydi iğnenin içi. Bugün sağlık ocağına vurmaya götürdüm tekrar. Ama ebe toz olanı çekmemiş sadece şırıngayı çekmiş sıvı vardı içinde berrak sadece. Çocuk ateşli diye aklım da yerinde değildi sormadım yolda aklıma geldi. Bişey olur mu yani böyle mi olması gerekiyor. Yarın soracağım ama içime dert oldu