Kızlar merhaba,
ben bir Trendyol satıcısıyım. Bebek ürünleri satıyorum. Şimdi bir toptancı buldum ama yurtdışı kaynaklı. Bu yüzden sipariş verirken tereddütteyim mâlum fiyatlar. Ürünleri aslında çok beğendim, beğenmediğim ve kalitesinden emin olmadığım hiçbir ürünü zaten satmıyorum. Siz görsellerini nasıl buldunuz peki? Bana fikir verir misiniz? Sizce sipariş oluşturmalı mıyım toptancıdan?
https://imgyukle.com/i/Eo0mHh
https://imgyukle.com/i/Eo0zw8
https://imgyukle.com/i/Eo0Kxj
https://imgyukle.com/i/Eo0WQH