Mom52115 Merhaba, doğum yapalı 3.5 ay oldu. Kırkıncı günde spiral taktırdım ve hemen kırkımdan sonra adet gördüm. Son adetim biteli 1 hafta oluyor ancak şu an çok az kanamam var. Sizce spiral kaynaklı mıdır?
Hahahahah12 Mom52115 spiral alakalıdır bende taktıralı 10 gün oldu hastalığım bitti ama hale bazen leke geliyor