Arkadaşlar oğlum 3 bck aylık 2 kere kan tahlili yapıldı ve karaciğer enzimler yüksek çıktı alt ve ast değerleriydi sanırım çocuk doktorumuz gastroenteroloji ye gösterin ama korkulacak bişey yok bebekler de oluyor geçiyor ama takip ettirin dedi başına gelen var mı korkmalımıyım nolur yardım edin😥😥 ve ne yaparsam düzelir sadece anne sütü alıyor yavrum kilosu felanda iyi sadece o değerleri yüksek miş