Bende ilk zamanlarda saati saatine, ne kadar cc içmesi gerekiyorsa o kadar vermeye çalışıyordum, içmiyordu çoğu zaman içmesi gereken miktarı. Artık biberon elimde dolaşıyordum. Tabiri caizse fırsat buldukça biberonu tıkıyordum ağzına. Ama bir süre sonra bunun da yanlış olduğunu anladım çünkü az ve sık yemeye başladı özellikle geceleri sürekli uyanıp mama istiyordu. Artık ne zaman isterse o zaman veriyorum, ne kadar isterse o kadar yiyor. Bebeklerimiz robot değil, hepsinin ayrı bir vücut yapısı var. Evet bazı genellemeler var şu saatte bir şu kadar diye ama olmuyor bazen. Kilo alımı da çok sıkıntılı değilse zorlamanın anlamı yok diye düşünüyorum, sağlıklı günleriniz olsun🌺