Dincgamze Mama olarak hipp kullanıyoruz ama aşırı pahalı olduğu için değiştirmeye karar verdim sizce mama değiştirmek mantıklı mı veya hippten başka mama kullanıp tavsiye edebileceğiniz marka var mı?
Zeyfur38 Dincgamze bizde hipp combiotic kullanıyorduk dün değişti. Bebelac gold nutrıcare aldık normalde de iştahlı içmiyordu hala aynı. Burda kullananlara göre aldım geneli bebelac kullanıyor. Eğer bebeğiniz hipp seviyorsa riske girmeyin tabi baya pahalandı
Dincgamze Zeyfur38 aslında getirden alıyorum kupon ile baya indirimli almış oluyordum ama gelin görün ki şans mıdır bilmem tanıdıklarımın felan adreslerini girdiğim halde 2 numara yok 🤭
Seyyid_Ali_2021 Eylulllllll Allah bağışlasın 🤗 evet evolvia mama çok güzel bir ara sımilac aldım 3gunde oğlum mafoldu dışkısı kusması iştahı çok kötü oldu dokturumuz aradım hayır kesinlikle evolvia dan imkanın varsa al vazgeçme içeriği temiz ender Mamalardan dedi daha zorluyor zamandı fiyatı 170tl oldu 🤬🤬ama olsun aç gözlü firmalara 🤬🤬🤬🤬👈diyesim var.. bebeğim sevdiği için canının sağlığı için alcaz yapacak bir şey yok.
yektasmom Aptamil ve hipp denedik asla içmedi, golden goat kullanmaya başladık ve daha iyi gidiyor şimdilik. Aptamil ve hipp daha içerken gaz yapıyordu oğlumun karnından sesler gelmeye başlıyordu, golden goatta böyle bir şey yaşamadık.
Dincgamze Peki şöyle bir soru sorayım bebeğim 11 aylık anne sütü almıyo 12.aydan sonra mamayı kesebilir miyim? Süt içebildikleri için süte başlamayı düşünüyorum.