kizlar oğlum 10 aylık oldu aşırı hareketli ilgilendiğim ondan başka bişey de yok ama ne bilim basit gel gel alkış baybay vs bunlar yok süpürgeyi robotu taklit edip ses çıkarır beraber saklambaç oynarız sesimden benim nerde olduğumu bulur ama kendi kendine söylenmesi yok sizin bebekler de öyle mi doktora götürdüm ne kelimesi bekliyodun ki daha zamanı var dedi ama burdaki postlarda okuyorum da bazı bebekler maşallah diyim gayet iyiler sürekli oyunlar oynarız konuşurum onunla ama tedirginim bu konuda