Arkadaşlar merhaba oğlum 10 aylık ben yurt dışında yaşıyorum. Oğlumu burda sünnet ettirmek istemiştim fakat koronadan dolayı 3 aya kadar randevu bulamadık 3 Aydan sonrada burda komple uyuyup sünnet yapıyorlar buna da benim gönlüm pek razı degil bazısı diyor ben yaptırdım narkoz çok ağır geldi kimi diyor hiç bişe olmadı kararsız kaldım Ağustos gibi Türkiye’ye gideceğim bebeğim o zaman 1 yaşında oluyor Türkiye’de yaptırayım diyorum çok mu geç kalmış olurum sizce 1 yaşında sünnet ettiren annelerimiz var mı ne tavsiye edersiniz veya komple narkozlu sünnet ettiren anneler ?