Nesli06 Kızlar bebeklerinize kaç öğün veriyorsunuz? Benimki Biz sabah 8 de uyanıyor mama içiyor sonra 11 12 gibi kahvaltı yapıyor sonra 3 4 gibi öğle yemeği veya mama içiyor sonra akşam 7 gibide akşam yemeğini yiyor sizinkiler nasıl?
tugbahy6 Nesli06 günde 3-4 öğün ek gıda verebilirsiniz mamayı azaltın ek gıda yedirin ben olsam gündüz mamayı keserdim
buselidunya Nesli06 Mamayı sadece gece yatarken veriyorum, onunla birlikte günde toplam 4 öğün veriyorum ben
Nesrincente Nesli06 sabah 8 gibi bazen yer bazen yemez bizle eger yemezse 10 gibi uyur uyandıktan sonra verırım bişeyler ama genelde abah ogle aksam bizle beraber yer yemezse aralarda veririm bazen cok iştahsız oluyor bazen istaclı duruma göre degışiyor onun dışında emer ne zaman isterse gece yatarken de süt veriyorum
Saresi Nesli06 sabah uyandığında emzirip üstüne mama veriyorum uyanır uyanmaz kahvaltı yapmıyor. Kahvaltı meyve akşam yemeği rüya öğünü olarak da tekrar mama. Aralarda da ne kadar emmek isterse. Çok iştahsız ama ek gıda yemek istemiyor
Nesli06 tugbahy6 su sıralar hiç iştahı yok yemek yemiyor bende aç kalsın istemiyorum öğlen veriyorum mecbur
Kimyageranne1120 Nesli06 ara öğün yemiyormu ? Bana öğün sayısı çok az geldi , ben kızımı 1 yaş civarındayken 2 saat arayla mutlaka birşey yediririrdim şuan 20 aylık 3 ana 3-4 ara öğün mutlaka yiyor
Nesli06 Kimyageranne1120 arayı 2 saat tuttuğumda yemiyor maalesef açıkmıuor yani ekstra suan birde iştahsızlık var çok az yemek yiyor oda benim zorumla bende mecbur öğlen mama veriyorum
ikizlerinannesi2985 Nesli06 sabah uyanınca mama. 2,5 saat sonra kahvaltı, 3 saat sonra öğle yemeği, 2 saat sonra meyve saati ya da mücver ya da makarna, 2-2,5 saat sonra akşam yemeği ve yatış. Yani günde 1 defa mama, 4 defa yemek yiyorlar
Kimyageranne1120 Nesli06 anladım cnm her çocukta oluyor dönem dönem o iştahsızlıklar 🙏 gün içindeki mama sayısını ve miktarını azalttığınızda belki öğünlerini daha iştahlı yiyebilir öyle denedinizmi
kuzey-21 Nesli06 bazen 2 öğün bazen 3 bazen 4 öğün oluyor yeme durumuna göre değişiyor. Biz sabah geç kalkıyoruz ama gün içerisinde bol bol emziriyorum arı mama da veriyorum. Doğru şekilde mi besliyorum acaba benm gibi yapanlar var mı
Familyboy Nesli06 çok iştahsız bir bebeğim var genel olarak yemeye çok arası yok malesef böyle ne kaar sürer bilmiyorum