Merhabalar arkadaşlar bebeğim on aylik ne oyuncak oynuyor ne tek başına oynuyor kucak istiyor alıyoruz kucaktan kendini itiyor sürekli ısırıyor vuruyor ne yapacağıma şaşırdım çok memnuniyetsiz istediği olmadığı zaman kafasına vuruyor bu aydaki bebekler mi oyke yoksa doktora götürmem gerekir mi ne yapacam bilemedim fikir verin lütfen 🙏